Tuesday, January 10, 2012

AZAM tahun baru ... 2012

salam .

dah dekat sebulan saya tak update blog . 
mungkin sibuk .
mungkin busy .
(*erkk..)
tapi kemungkinan paling besar ialah MALAS .

entahla , nak kata takda topik ..
ada ja .
takpelahhh ..
buat masa nie nak jadi rajin update . 
gunakan waktu rajin sebaik-baiknya .
so ,

nak update cerita pasal MELAKA ?
@
nak update cerita pasal kedai makan yang sedap kat keramat ?
@
nak update cerita pasal MR.H yang ............
nak update luahan hati kecil saya 
update cerita pasal masa buat part time kat habib jewels waktu sale ?
@
*erkkkk ..
macam ada idea je nak tulis semua di atas tu sekaligus .

satu-satu lah kan . 
orang kata , jangan tamak sangat .
kalau ada tu , adalah ...
(^.-)

hari ni nak cerita pasal azam tahun baru saya lah .
haha .
takde kena mengena ngan tajuk kat atas ?
lantakkan je .
sebab baru terfikir yang saya belum ada azam tahun 2012 .

azamm ..
azamm ..
azamm ..

erk , saya tak mintak jodoh nama azam .

azamm ..
azamm ..
azamm ..

lolllllzzz . tetiba hilang idea pulak .
tetiba terbang-terbang lak idea neh .
nampak gaya , esok la saya update sal saya punya azam ..
*korang ta kesah ? alaaaaaa .. kisahhhla .. kisahhlaa ..


notamata : ape benda yang tuan blog merepek ? entahlaaaa .. biarkan dia dengan diri dia . (^.-)

No comments:

banyak lagi cerita ....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...