Saturday, November 5, 2011

selamat hari raya aidiladha bersama pilihan hati

salam .

klik sini untuk join pilihanhati

urm , pasal raya haji . 
macam takde entry menarik nak tulis la .
caner yea .
aishhhh .
bergurau je .
karang kena reject ngan cikgu hakim pulak .

oke .
korang berani ta tengok orang sembelih binatang neh ?
saya kurang sebab nanti saya kesian .
ibu kata , 
' kalau kita kesian dekat binatang tu , secara automatik HARAM kita makan binatang tu '
betul ke ?
saya pernah tengok sekali dannn cukupla sekali .
muahaha .
penakot ta penakot saya neh .
lagi satu saya pening tengok darah banyak-banyak .
panikkkk + geli . 

nak tengok ta caner orang orang sembelih korban ?


korang tengok yea . 
saya ta berani . 

eyh ,
cikgu hakim suh bagi ucapan raya je lah .
ape saya melalut neh .
anyway ...

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA .

  • saya tujukan untuk keluarga saya
  • saya tujukan untuk sedara mara saya
  • saya tujukan untuk mereka yang mengerjakan haji .
  • saya tujukan untuk blogger2 islam
  • saya tujukan untuksemua umat islam dalam malaysia .
  • lagiiii , saya tujukan untuk artis2 kesayangan saya .
  • dan lagii saya tujukan untuk mereka , mereka dan mereka .
banyaknya tujukan ....



berjaga-jagalah wahai ayam , lembu dan kambing .

(^.^)


notamata : main pilih je video. bukan tengok pun . weeee~~~

2 comments:

al_hakim said...

huu..tq sebab sudi join sy memeriahkan raya haji..=) selamat hari raya jugak

..iNurqa .. said...

welkem .
yeaaaahh .
selamat hari raya .
(^.^)

banyak lagi cerita ....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...