Tuesday, November 15, 2011

misi sabtu 1 ..

salam . 

12/11/2011 .
kawan saya kawin . 
alah , yang kad kawin dea saya tunjuk kat korang tu ..
tak tahu ? 
baca sini .
dia nikah 11/11/2011 .
cantik kan tarikh tu .
waktu dia nikah saya tak pegi . 
waktu dia sanding baru pegi .
tapi ta banyak gambar yang saya ambik .
boleh kira dengan jari .
sebab kawan-kawan lain pun ada kamera . 
diorang punya kamera lagi mahal , 
so bagi can diorang amik gamba banyak-banyak .
haha . (oke , tipu)
se'coet' je gambar yang ada . 
meh tengok gamba kat bawah neh .










dah dekat seploh tahun kami ta jumpa .
tapi kami masih boleh cam nama dan rupa masing-masing .
dari sekolah rendah , ta jauh beza bila kami da besar neh ,
now , masing-masing da besar .
ada yang kerja , study ..
updated ,
ada yang da kawin pulak ...
nanti ada anak , cucu dan cicit pulak ....
haha ..
ape pun ...
korang , aq rinduuu~~ giler time sekola rendah dulu ..
sweettt~~~

pada PENGANTIN BARU :

selamat pengantin baru .
urmmm ..
urmmm ..
semoga cepat timang anak ..!!
muahaha ..
(^.-)

notamata : itupun masih ada yang ta sempat jumpa dan tak dapat hadir majlis . ramainya kawan saya . (^.^)


No comments:

banyak lagi cerita ....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...