Monday, October 31, 2011

kawanku kawin .!

salam .

dapat kad kawin .
aishhh , neh kawan saya yang ke entah berapa kawin .
sebelum-sebelum nih ta masuk blog sebab , saya ta update ape-ape kat blog .
now , saya nak merajinkan diri untuk berblogging setiap hari .
tapi ter'miss' blogwalking & berblogging lak beberapa hari ni .
sibuk , sibuk .
sibuk cari gambar nak wat blog .
'means' nak cari idea untuk letak entri-entri besh untuk korang .
kalau besh la kan .!!

back to TOPIK .!!

kawan saya ni nama dea _ _ _ _ _ _ _ (sape dapat teka bagi gula-gula)
umur dea sebaya saya , baru 21 tahun .
tapi da sampai jodoh dia dulu .
jeles saya .
hehe .


cer tengok kad kawin dia .

saje nak tunjuk kat korang yang saya dapat kad jemputan .
jeles ? tak ?
jelesla . jelesla .
haha
siap ada setem .
sebab tu dia rajin pos kat kawan-kawan jauh dia nih .


sweetnye diorang ..!!


siap ada kalendar lagi .
korang ade ?


serba sikit pasal kawan saya .
orang dia tinggi lampai , macam model .
kulit sawo matang .
brutal .
seorang yang ingat kawan .
banyak lagi lah .
tak berapa ingat sebab da 9 TAHUN kitorang tak jumpa .
dari darjah 6 sampai sekarang .
jumpa waktu kenduri kawin dia minggu depan je .
rindu gile kat dia .
nasib baek ada FaceBook .
kalau tak , memang haram tatao yang dia nak kawin .
sempena dia kawin neh , kitorang pakat ramai-ramai nak pegi .
sebab kat kenduri kawin dia , banyak budak-budak sekolah rendah saya dulu .
sambil menyelam minum air .
kawan-kawan yang da bertahun-tahun ta jumpe , akan berjumpa nanti .
mesti sedih + gembira .
tak sabaaarrrr ..


notamata : kawan . tunggu aku datang tao ..!!

2 comments:

ciwty sajjeh said...

awak di tag ..

http://ciwtysajjeh.blogspot.com/2011/10/game-time-3.html

tunggu shoutbox lmbt tu sent at komen sorry ;)

Anonymous said...

nk gule2

banyak lagi cerita ....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...