Friday, November 4, 2011

cekelak .

salam ..
saya dapat cekelak .
sedap 0ooo .
sebelum makan , amik pic dulu .
yelah , nak bagi hampa2 jeles . 
haha .

ini pao orang opiz ,
selongkar hamper , pastu curi satu cekelak .
curi mintak izin .
korang pernah buat ??
weehuuu~~
ini cekelak manyak sidapp ..!!
mula-mula makan , sangat PAHIT .
bila sulah lama dalam mulut , sangat SIDAPP ..!!


snickers tu saje nak selit-selit kat situ .
haa , banyak ta cekelak tiramisu neh ?
ta habis-habis .
sebab pahit sangat .
tapi bila gigit , sangat sedap ..!

oke . 
cekelak tiramisu yang banyak-banyak tu bukan saya punya tapi kakak saya punya .
kalau dia tao yang saya masukkan dalam blog ,..
KOMPEM ..!!
dia marah sambil gelak . 
korang pernah buat *camtu ?
*ta pernah ?
saya pun tatao macam mana kakak saya buat .
haha

*caner ?
korang jeles ta ?
jeles-jeleskan diri anda yea . 
terima kasih .
(^.-)


notamata : cekelak bermaksud cokelat yea . hehe .

No comments:

banyak lagi cerita ....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...