Tuesday, July 3, 2012

masa untuk BERHIJRAH !!

assalamua'laikum .

kenapa tajuk saya tentang berhijrah ?
sebab saya  sudah berhijrah ke jalan ALLAH .

BERHIJAB

atas kerelaan saya sendiri .
totally hijrah .
tamao dah tunjuk ape yang tak patut ditunjuk . 
kenapa saya terbuka hati dan berhijrah ?
itu , biarlah saya simpan .
saya sangat berterima kasih kepada sesiapa yang memberi ilham kepada saya dan menyebabkan saya tersedar dari jauh tersimpang .
terima kasih ALLAH kerana menyedarkan saya . 

ALHAMDULILLAH 

segala puji hanya bagi-MU .



nota mata : 

semenjak dua menjak neh , layan majalah je . contoh macam majalah dara .com dengan majalah hijabista . rasa teruja pulak . Korang , bacalah . Tak rugi pun . Sebab banyak manfaat korang dapat . Lagi2 gaya tudung n fesyen yang menutup aurat . Selamat membaca ye korang2 . Hehe .

No comments:

banyak lagi cerita ....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...