Sunday, November 20, 2011

misi sabtu 2

salam . 

hari sabtu baru neh ,
 saya ngan kawan-kawan MH pegi piknik .
sangat seronok . 
tak tau nak cakap cemana seronok dia ..
tapi memang seronok . 
meh tengok gamba-gamba meh . 
weee~~~





gambar atas dan bawah .
inilah ayam , sotong dan sosej bakar kitorang .
sedap w0ooo ..
kredit pada hanan nani .
dia yang buat rempah ratus makanan kitorang . 
weee~~~





seronok je tengok diorang mandi .
saya belum sempat masuk dalam air lagi neh .
amik gamba dulu .
biarlah ada dari takda kan ..
heee ~~
takkan nak cerita pakai air liur ja .
gambar HARUS ada .
(^.^)







masa untuk candid~~~
terima kasih korang .
pose yang baik ..
weeehuuuuu~~~





seronok sangat piknik ngan korang .
bila nak buat lagi ??
nak ikotttt tau ...!!
weee~~~
tatao nak cakap apa lagi . 
da , 
oke, baiiiiii .. 
(^.^)

notamata : sedih sebab , tak lama lagi dah nak berjauhan ngan MH . wuaaa ~~~ (T.T)



8 comments:

Shawf AM said...

ai dik..buzy jew skang...cam mna akak nak book jd flower gurl neh...heee ^_*

..iNurqa .. said...

mana ada bz . eyh , nak book ?? boleh . akak punya pasal . saya cancel semua . bila kak , bila ....??

Anonymous said...

nti la..lmbt lg..hee t akak suh qifa book awk yer dik..hehehe

cik helena said...

lapar T__T

ishiko said...

uhuhuu..
bestnye ^^

..iNurqa .. said...

@Anonymous : lambat ke da ta lame kak ?? ta sabar laaa~~~ wee~~~

..iNurqa .. said...

@cik helena : makan cik helena . tapi jangan banyak-banyak yea . nanti susah diet . hehe

..iNurqa .. said...

@ishiko : seronok kannn ?? hhee

banyak lagi cerita ....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...