Saturday, November 19, 2011

comelnya diorang ....

salam ..

hari rabu hari tu ,
saya pegi klinik gigi kat keramat .
klinik gigi ngan klinik keluarga sekali agaknya .
banyak family bawak anak-anak diorang .
comel-comel belaka .
ape punn , jom tengok ambar-gambar diorang .

hai , nama saya firdaus .
saya pemalu orangnya .
hehe .
interview dak kecik neh kejap .
comel ..
sekali dea senyum ,
saya pun boleh cair tao .
haha

si kecik neh pulak , tak sempat nak interview .
bukan main aktif lagi .
aduyailapunnyee ...
tengokla , syok sendiri maen permainan dea .
tapi comel dea lari ke sana sini .
cam nak ikut maen kejar-kejar ngan dea .

si kecil neh pun comel jugak .
demam kot .
tengok pun cam ta bermaya .
ta berani nak intebiu .
takot kena marah ngan mak dea .

si kecik neh jauh , sempat amik gamba je .
intebiu jauh sekali .
dea tengok je kawan sebaya dea duk lari-lari .
hehe


sayang ta sayang si ayah kat anak .
yang depan neh si firdaus ngan ayah dea .
belakang tu pulak , si ayah yang tetap jaga anak walaupun ngah sibuk cakap ngan telepon .



comel je tengok keletah budak-budak kecik neh .
diorang berlari , main , sendiri-sendiri .
takda orang nak kata , 'gila ke apa budak neh ??' .
haha 
kalau ada yang marah tu , mak ayah la kan .
itu pun sebab takot jatuh pastu luka .
kalau diorang jatuh tak luka , kompem mak ayah ta kisah diorang main apa-apa langsung .
tetiba teringat kat ayah lak .!!
oke . STOP .!

cerita pasal klinik ,
saya paling tak suka pegi klinik atau hospital .
saya tak suka jarum ..
benci sangat .
tengok jarum rasa nak nangis je ..
waktu masuk bilik doktor tu , doktor tu tak banyak soal .
tapi nampak peramah .
nampak cantik .
sebab pakai tudung pehtu tutup mulut .
if ta pakai tatao la cantik atau tak kan .?
*jahatpunyastatement ...

notamata : cerita bukan main panjang .. cerita yang sebenar,saya pegi tampal gigi ..nasib ta menangis . nyiluuuu o0iii . murah , rm2 je . sila lah pegi tampal gigi kalau ada lubang2 yea . wehuuu~~~

2 comments:

banyak lagi cerita ....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...