Thursday, May 20, 2010

orang yang tak reti jage IC ..!!

salam..

adehh..
pening nak pk pasal IC ai yang acik rosak dan hilang..
rasenyer neh da masuk kali ke-4 da IC ai prob..

1 - IC ai patah sebab ai duduk..waktu tu ai x suke pakai purse.. 
[buat IC baru..] tahun 2004..
2 - ai nak pegi buat lesen memandu..tapi cip IC tak boleh bace..
[buat IC baru..] tahun 2007
3 - on the way balik kerja..ai kena ragut..celaka betul..
[buta IC baru..] tahun 2008
4 - nak pegi bukak bank RHB,cip tak boleh bace..
[buat IC baru..] tahun 2010 - IC pun belum dapat lagi

orang JPN kater pegang dulu IC lame tu dulu..
kalau ade urusan ape2,tunggu ic baru tu siap..
sekarang neh,IC baru belum dapat..
IC lame tu da HILANG..
ye..
HILANG..!!!
adehhh..
ai pun tak tau mcm mner boleh hilang..
waktu ai nak amik kad bank kat dalam purse,ai tengok IC ai da takde..
hari2 ai drive dari ampang-petaling jaya..
baru ai tau rupenye IC ai da hilang..
naseb bek tak penah kena tahan ngan pak polisi..
kalau kena tahan sia2..
hhuhuhu..
ai da jadi pendatang da neh..
tolong..tolong..tolong..
ape patut ai buat...?

1 - tunggu je IC baru siap
2 - pegi JPN balik..mintak IC sementara..

konfius da neh...
huhu..
( T.T ) 


* sangat memerlukan pertolongan anda...huhu..


3 comments:

nabilah_2908 said...

better pergi minta IC sementara... ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
CARA MELETAKKAN LINK BERSAMA KOMEN ANDA

~kuyam~ said...

sy pun pnh pegang IC sementara yang kertas n besar gedabak tu
isk~
dats sokay,dah dpt yg baru nnti jge leklok ye miss emyqa :)

[ : emyqa: ] said...

nabilah ;
hehe..
okeyh dear..
ai g wat ecok..
tengs yarh..

kuyam ;
dlu wktu kena ragut,ai kena pgg IC sementara..
IC sementara tuh pun hilang sebelum dpt IC baru..
huhuhu..
ecok nak pegi,kenalah jage betul2..
adushhh..
tengs yarh..

banyak lagi cerita ....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...