Tuesday, March 23, 2010

aduyai...br nk berblogging..da kena tagged..hehehe



salam..
ni pertama kali aq kena tag..aduii..pening kepala aq nk jawab..nseb bek fad bg tunjuk ajar..thanks ya..


1-siapakah diri anda di rumah?
Adeq @ mama - sorang yg manja dan sorg yg banyak cakap..kalo aq takde sehari pun mak aq ryndu kat aq..hahaha.. [perasannyer] ..

2- siapakah diri anda di samping rakan?
..eyqa (kawan2 lepas SPM)..qama (kawan2 sebelum SPM)..adeq (kawan2 opiz)..mama (kawan2 rapat)..mcm mane pn,aq tetap SNQ..prangai aq still smer,walaupun namer aq berbeza2..tetap sempoi + gediksz(ckit jer)..

3-5 benda yg anda idamkan tp masih belum tercapai
- motor (ego's)
- laptop (if tak dpt,notebook pn jadi)
- sambung belajar (mane2 tmpat pun)
- camera olympus (dslr pn boleh)
- kahwin samer my bie (ngade btul..!!)


4-siapakah nama pasangan anda
Mohd Helmay bin Mohd Haw


5- ceritakan 5 perkara yg paling anda suka tentang pasangan anda
- dear baik hati sangat
- ktorg sekepala
- dear sabar dgn prangai aq (kuat cemburu)
- ada lesung pipit
- ada masa depan

6-bila tarikh anda couple
12 february 2008

7-apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda
berpisah dengan dear sebab kena plkn kat sarawak- naseb bek x pasang dua..hehehe..
 [ setia lah konon ]

8-lagu tema cinta anda
..alorh..x terfikir pulak..

9-apa perubahan yg ingin anda lihat dari pasangan anda
..tak nak ada apa2 perubahan..aq sayang dear kerana dear yang jujur..
[ hope so ]

10- tag 10 rakan yg lain
lyn 
sha 
fatint 
eyqa 
arekym 

kepada yg aq tagged,sila2 la jwb ye..da jwb bgtaw aq..nak komen..

3 comments:

syafiqah; said...

huhu.thanks tag sy!
btw,sy jwb lmbt cket okke
away bbrpe hari ^^,

[ : SNQ: ] said...

xper3..if da jwb nnty jgn lpe bgtaw keyh dear..

Anonymous said...

nk post gk la..post!!

banyak lagi cerita ....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...