Thursday, March 25, 2010

kuku panjang...??

salam..
entry ni aq nak cite pasal kuku panjang..
hahahaha..
mane dapat tajuk ni..?
sebab aq baru je potong kuku..
ahaksz..

tengok gambar-gambar bawah ni..




korang..
jangan la bela kuku panjang-panjang ni..tak bagus tau..sama ada kuku jari kaki atau pun kuku jari tangan..geli la..nak-nak korang bela kuku kat jari belah kanan..eeeiiiii..geli seyh..karang silap-silap,korang nmpk mcm hantu..sebab musabab die,kuku panjang..mcm gmbr bwh ni..





macam hantu kan...?
eysh..bawak-bawak la insaf ye..takde faedah kuku panjang ni..lagi pun,dalam islam mengatakan,kuku panjang ni banyak setan bergayut..aiyaaa..taknak kan..?

so,jangan simpan kuku panjang keyh..
mungkin korang ckp,
ntah paper ntah entry ni..
sory babe..
baru nak berjinak-jinak dengan blog..
tak pandai cari topik...

komen plizssss....


1 comment:

Mama Yuki said...

betul ape...simpan kuku panjang memang x elok...ewww...tambah2 simpan kuku tangan kiri...
lu pikir la sendiri...[pinjam ayat nabil]
so pastikan kuku sentiasa pendek...stay cute...hak3

banyak lagi cerita ....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...