Saturday, November 24, 2012

adakah kami kembar ..??

assalamualaikum ..

aaaaatchimmmmmmmm ...
aaaaaaatcchimmmmmmm..

mak aihhh . 
dah terbersin2 dah .
neh punca blog dah berhabuklah neh .
maaf yea .
saya dah lame ta bukak blog , almaklum ...
tenet ofis block blog ...
naseb badan ..
takpe kann ???
heeee ..

haaa ..
neh nak cerita .. waktu saya raya hari tu , ade la dua tiga orang kata saya dan kakak saya neh kembar .. tapi bagi kitorang satu family neh , sepakat kata muka tak sama langsung . mungkin sebab hari-hari tengok muka kakak saya kot . hehe . sebab tu ta perasan ada persamaan . 

Neh nak tanya korang neh .. Sama ka muka kami ? Siap ade yg kata muka fotostat . Sangat tidak diterima . So , ape pendapat korang ?



notamata : Perbezaan kami yang paling ketara adalah kulit . Haha . Saya lebih gelap berbanding kakak saya . └(^o^)┘


banyak lagi cerita ....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...