Sunday, December 4, 2011

tak sabar .

salam .

tak sabar rasanya nak pegi pertandingan futsal PUSPANITA pagi nanti .
kat Sport Planet, Ampang
punyalah semangat ,siap beli kasut lagi .
haha .
sepatutnya kasut tu da pakai waktu latihan futsal .
tapi baru beli tadi .
entah esok selesa atau tak .
redha jelah .
dari pakai kasut badminton main futsal .
gila nama dia .
haha 



neh kasut baru saya .
hijau .
bukan warna kegemaran saya .
takda warna yang saya suka .
terpaksa beli jugak .
redha .. redha ..
tapi sedap pakai kasut neh .
harap-harap selesa waktu lawan nanti .
urmm , 
harap-harap boleh la bangun pagi . 
jangan terlajak bangun sudah . 
habis kena marah ngan coach .

WISH ME LUCK ..!!

..
..
..
..
..
..
..
..
..
..


sebelum terlupa .
terima kasih pada kawan-kawan yang follow saya .
walaupun baru 200 ..
saya hargai korang yang ambil masa korang untuk follow blog saya yang ta seberapa .

TERIMA KASIH BANYAK..





notamata : sedih bila orang yang kita harapkan boleh sokong kita , tak datang sokong . urm , redha jelah . 






No comments:

banyak lagi cerita ....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...