Wednesday, October 26, 2011

HAPPY DEEPAVALI ..

salam ..



ha , hari neh deepavali ..
HAPPY DEEPAVALI to uollsss ...
yang utama kepada kaum india lah yea ..
kenapa uollss ?
ye la , bukan kaum india je yang cuti kan ?
korang pun cuti sekali . 
so , korang dikira sambut deepavali jugaklah .
haha 

acane ? tempat korang ade bunga api tak ?
aishhh , kat sini melampau-lampau lak rase ..
yalah dari kul 12 sampai sekarang ta stop-stop .
sekarang jam saya da 12:39am ..
lame tak ?
kalah bunga api tahun baru kan ??
weee~~~

esok mesti banyak cerita tamil or hindustan .
mesti besh .
tengok cerita hero selamatkan heroin .
nyanyi sambil kejar mengejar .
tengok hero hensem-hensem .
heroin cantik-cantik .
adegan romantik-romantik .
eyh , oke STOP .!!

kepada sesiapa yang ada jiran yang sambut deepavali ,
tolong wish bagi pihak saya .
jiran miran saya takde kaum india ,
sedih kan ?
tak satu malaysia langsung .
conclusion , pinjam jiran miran korang-korang yea .
boleh kan ?
boleh ? terima kasih .
ta boleh ? bagi alamat . nak serang guna parang . kedekut jiran sungguh .
haha


esok , *KOMPEM korang berjalan kan ?
yelah , CUTI .!
haha , 
boleh sambut raya DEEPAVALI sekali , kan ??
jangan TIPU ..!!
*jujo pleaseeeee ...
muahaha 


sape dapat teka ape maksud tulisan di atas , dapat gula2 dari saya
bagi alamat , nanti saya post ..
(^.-)

nota mata : saya jujo , sok saya berjalan dengan kawan-kawan . nak memeriahkan suasana deepavali . muahaha .. sambil-sambil men'jem'kan jalan raya . (^.-)





No comments:

banyak lagi cerita ....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...