Wednesday, August 4, 2010

sekolah ..!!

salam ..
baru2 ni , ai ade pegi bekas sekolah ai ..
ai nak amek sijil SPM ..
da 2 tahun tak ambik ..
selamat tak kena hantar kat putrajaya (kot !!) 

rindu gile dengan sekolah ai ..

kat bawah ni lah gambar2 sekolah ai ..



sini tangga nak pegi bilik guru ..
waktu ai kat sekolah ni takde pulak corak2 camni ..
jelesnyer ..


ai dengan bff ..
kat foyer ..
sedondon ..
haha ..!!


ini tapak perhimpunan ..
sekolah ai bentuk dia segi empat tepat ..
so , masa sekolah dulu ..
ai boleh tengok bf ai belajar ..
kaki lima sini dengan kaki lima depan ..
hahahaha ..!!


sini pulak foyer .. 
tempat ai berlatih silat ..
kalau hujan , sini lah tapak perhimpunan ..
sini jugak tempat berhimpun untuk spotcheck ..


sini pulak pondok untuk menelaah pelajaran ..
cewah ..!!
padahal , pondok ni takde pun waktu ai sekolah sini ..
tak aci .. tak aci ..


ni pulak hasil kerja adik2 sekolah..
kot lah ..
ai pun tak tau hasil kerja sape sebab waktu ai sekolah dulu , takde design ni ..


sekolah saya ..!!


pintu masuk ..
rajin adik2 sekolah ai ni ..
setiap masa jaga pintu masuk ..
ai ingat lagi , dulu waktu sekolah ..
ai selalu kena tahan kat sini ..
kena rotan sebab lambat ..
kadang2 kena rotan sebab pakai kasut luar ..
kena halau sebab pakai inai hitam ..


inilah sekolah ai ..
banyak pengalaman yang ai lalui sepanjang sekolah kat sini ..
saya sayang sekolah saya ..!!


3 comments:

saya_arief said...

macam penah lalu je depan skola ni..
huuhu

diraja22 said...

macam karangan sekolah saya je..
tulis 200 perkataan..

arekymz membuyau said...

assalam..
skolah aku jugak laa!

banyak lagi cerita ....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...