Wednesday, June 2, 2010

DUNIA KECAM ISRAEL...!!!

Salam..

tak tau kenapa hari neh ai nak wat entri pasal masalah dunia..
sajer nak sibuk2 kot..
hehe..
tak salah kan kalo kita berkongsi masalah dunia..
[ ape benda lah emyqa neh.. ]
back to the topic..

dunia kecam israel..?
kenapa..?

sebab komando israel menggempur kapal bantuan ke Gaza kelmarin dan menyebabkan 19 aktivis pro-palestin terbunuh..
satu dunia membantah tindakan israel..

12 rakyat malaysia ditahan rejim tu kat Haifa..
12 rakyat malaysia disahkan selamat..
alhamdulillah..

hish..
aper lah masalah israel neh..
tak faham ai..
kesian aktivis yang ditahan..

tapi ade satu kapal kargo yang tetap nak meneruskan perjalanan ke Gaza walaupun berkemungkinan mereka akan menghadapi halangan dari tentera israel..
name kapal kargo tuh 'Rachel Corrie'..

semoga Rachel Corrie dapat meneruskan perjalanan ke Gaza tanpa dihalang israel..

sumber : utusan malaysia

psstt : bersama2 kita berdoa semoga Rachel Corrie selamat sampai ke Gaza..dan semoga tahanan israel akan selamat ..


2 comments:

zxara said...

kalau lah aku leh blasah2 israel tu, kan bagus...

[ : emyqa: ] said...

a'ah kan..
kalo boleh belasah..
kiter belasah ramai2..
huhuhu

banyak lagi cerita ....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...